Za cenu 10 dolarů (pro majitele Afterbirth platí první týden po vydání pekelná cena 6,66 dolarů) dostanou hráči (a majitelé původní hry – jde o datadisk, ne samostatnou hru) kompletní sadu nástrojů pro tvorbu, editaci a hraní obsahu vlastního nebo vytvořeného komunitou.
Dále Afterbirth+ nabídne zbrusu novou finální kapitolu včetně závěrečného bossfightu, novou hratelnou postavu v podobě anděla Apollyona/Abaddona, nový herní mód, stovku nových místností (včetně ultra raritních), možnost hrát dál i po dokončení hry, bestiář s přehledem zlikvidovaných nepřátel, 5 nových výzev, 67 nových předmětů, 62 nových achievementů, nové podoby pro již existující bossáky, novou hudbu i animačky a spoustu dalších novinek, kateé ani McMillen neumí z hlavy vyjmenovat.
zdroj: Archiv
Hlavně ale McMillen slibuje pravidelné měsíční obsahové updaty, které do hry přidají jeho vlastní výběr nejlepších fanouškovských monster, předmětů, výzev a obecně vzato hráči vytvořeného obsahu. Dohromady tak jde to pořádnou dávku obsahu pro hráče The Binding of Isaac, respektive The Binding of Isaac: Afterbirth. Ostatně, podpora modifikací ještě nikdy žádné hře neuškodila, právě naopak jí zajistila delší životnost.
The Binding of Isaac: Afterbirth+ vyjde pro Windows, OS X a Linux 3. ledna 2017 na Steamu. Konzolové verze datadisku by měly vyjít v průběhu jara 2017.