„Nijak dramaticky obchodní model neměníme. Jakmile spotřebitel koupí jeden kus softwaru, celá transakce se pro nás stává profitem. Na konci dojdeme k tomu, že je cílem vytvořit co největší základnu hardwaru a následně vytvořit silnou návaznost prodejů softwaru a dalších služeb spotřebiteli. Pokud to dokážeme, znamená to pro společnost výrazný nárůst profitu“, vysvětuje Fils-Aime.
Pokud by se to Nintendu podařilo, byla by to solidní výhoda pro celkový marketing. Obecně platí nepřekvapivá rovnice, že čím nižší dotace konzole, tím lépe. Fils-Aime i nastínil, co si od launche Wii U slibuje. Jelikož je zde prý velká poptávka, Nintendo je připraveno rychleji zásobovat prodejce, aby se vyhnuli momentu, kdy nebude konzole k dostání. Celkově by pak Nintendo rádo prodalo 5,5 milionů kusů v tomto fiskálním roce.