
Holtman pokračuje: „Když se podíváte na historii žebříčků prodejnosti, uvidíte, že byly nepřesné. Ukazovaly, že PC jako formát umírá a přitom tomu bylo naopak. Co chci říct je to, že pro vydavatele či vývojáře není důležité vědět jak si každý vede. Důležité je vědět jak si právě teď vede vaše hra – zda jde nahoru či dolů. To poskytujeme“. Je zajímavé sledovat argumentaci, v níž vám někdo říká, že je vám lépe, když něco nevíte. Stejně tak tvrzení, že vydavatele nemusí zajímat jak si jejich konkurence vede.
Stejně je paradoxní poukazovat na omyl s umíráním PC hraní – který by neexistoval, kdyby byly známy digitální prodeje. Je bez debat, že tyto informace jsou cenné. Otázkou pak zůstává, nejsou cenné tak, že by se Valve vyplatilo je prodávat? Ale ať nejsme jen kritičtí, Holtman má pravdu, že by jednoduché žebříčky vedly k zjednodušování či spíše byznysové primitivizaci výsledků. Na druhou stranu, chytrý tým z čísel dostane relevantní informace. Valve se takto pasuje na censora morálky. A má na to právo, protože Steam a jeho data mu patří.