Nicméně právě proti nim je primárně zaměřena nevůle Ubisoftu. Oba totiž byli hybnou silou, která dokázala přesvědčit další schopné zaměstnance Ubisoftu, aby se vydali do THQ. Největší ranou byl odchod trojice Alex Drouin, Mark Besner a Jean-Francois Boivin, špičkových tvůrců, kteří patřili k jádru Assassin's Creed týmu a přešli do nového Désiletsova studia. Ostatně Danny Bilson z THQ vytipování a „odlovení“ trojice nepopírá.
Už předem otevřeně prohlásil: „Nemyslím, že o těch těch lidech teď mohu mluvit, ale už jsme podepsali smlouvy. Já jen vím, že Patrice Désilets řekl, že ty tři potřebuje a já řekl – OK? Dostaneš co chceš. Držíme je mimo radar a řešíme jejich konkurenční smluvní doložky. Vím, jaké jsou jejich role, ale hlavní je, že byli klíčoví pro Patrice. A ano, všichni tři jsou z Ubi“.
Pro vysvětlení: konkurenční doložka ve smlouvě zavazuje zaměstnance, že nebude pracovat na stejné pozici v konkurenční firmě po opuštění stávající firmy. Jejich primárním účelem je, aby nedocházelo ke zneužití citlivých informací, které zaměstnanec má proti zaměstnavateli. Bilson tak tímto prohlášením ovšem jasně potvrzuje porušení této doložky právě ze strany Désiletse, což je poměrně ožehavá záležitost.
Stížnost Ubisoftu tak nemíří proti přetáhnutým zaměstnancům, ale proti Désiletsovi a Adolfo Gomez-Urdovi, který pro změnu zkusil přetáhnout bývalou kolegyni Margheritu Seconnino. Celý případ je zajímavý i proto, že ukazuje velmi složitý zákulisní boj v prostředí velkých firem a podtrhuje důležitost některých jedinců. Uvidíme jak se bude případ dál vyvíjet, ale je možné, že se Ubisoft spokojí s momentálním stavem, který Désiletsovi a Gomez-Urdovi zabraňuje lovit ve vodách bývalého zaměstnavatele.