Osekávání studia probíhá již od prosince a od té doby tým opustila většina z původních 25 zaměstnanců. Portfolio celkem deseti her se tím pádem již dále nijak nerozšíří. Zakladatel studia Thomas Hentschel Lund sice již má novou práci, i tak by ale rád, aby Full Control ještě pár let existoval – především jako tým lidí, kteří prodávající již vydané hry a zajistí pro ně odpovídající technickou podporu.
Dle něj studio přestane vyvíjet nový obsah v květnu, během jara však ještě vyjdou slíbená DLC pro Space Hulk. Konzolové porty Space Hulk (PS3, Vita, Wii U) jsou v plánu až na toto léto, jsou však již vyvíjeny externě. V budoucnu se možná hra podívá i na konzole nové generace a dokonce na Windows Phone a Android.
Z rozhovoru, který Thomas poskytl magazínu Nordic Game dále vyplývá, že důvodem ukončení vývoje ve studiu je tvrdá konkurence, ztráta investora a nemožnost získat dostatek financí na případné další projekty. Studio založené v roce 2004 je tedy třeba oklestit na minimum proto, aby ještě vůbec bylo schopné poskytovat podporu předešlým projektům.
zdroj: Archiv
Problémy přitom začaly už s titulem Jagged Alliance: Flashback, který se nestal dostatečně komerčně úspěšným. Nejlepší světlo na celou hru nevrhal ani fakt, že německý majitel značky (bitComposer) začal upadat a v roce 2014 vyhlásil bankrot. V té době tedy začaly ve Full Control problémy, což vedlo ke zredukování zaměstnanců na polovinu.
Ovšem úplný krach nenastal ani tehdy, a nenastane zřejmě ani nyní – Thomas se rozhodl ukončit činnost studia nyní, dokud to lze ještě udělat důstojně a bez nutnosti vyhlásit úplný bankrot. Sám je nyní zaměstnaný ve stejné budově, ale o několik pater výše. Pracuje v herní společnosti Sybo a dle jeho slov se jedná o nejambicióznější dánský tým. Na čem pracuje ovšem neprozradil.