Zvěsti o hrozícím bankrotu Team Bondi, potažmo odprodeji tohoto studia společnosti Kennedy Miller Mitchell (KMM), kolují od minulého týdne (všechno najdete v tomto článku) a nyní je doplňují nové zdroje o další detaily. Všechny herní značky a materiály pro ně vytvořené, zřejmě i společně s veškerým dalším majetkem Team Bondi, už byly prodány KMM s tím, že všem současným zaměstnancům Team Bondi byla nabídnuta práce v KMM. Buď to, nebo odstupné a sbohem šáteček, jak řekl zaměstnancům šéf McNamara, o kterém je v článku ještě řeč.
Na jakékoli oficiální oznámení, nebo alespoň jeho náznak, stále čekáme a ještě asi nějaký čas i budeme. Jak píše Develop, v Austrálii může zveřejnění dokumentů (pokud firma vyhlásila bankrot, nebo byla prodána, něco k tomu musí existovat) trvat až 28 měsíců. Nicméně, další zdroj, nezávislý na těch z Kotaku a NeoGaf fóra, pravdivost výše uvedených informaci potvrdil.
Firma Depth Analysis, která byla založena kvůli údajně přelomové technologii pro snímání obličejů a přenosu detailní mimiky do hry, se navzdory původním spekulacím zřejmě udrží nad vodou. Ostatně, L.A. Noire je pro ni dobrou reklamou, i kdyby hra žádné velké zisky nepřinesla, jak se spekuluje.
Pokud je celá informace o prodeji Team Bondi do vlastnictví KMM pravdivá, bude rozhodně zajímavé sledovat, k čemu společnost filmaře George Millera Team Bondi využije. K tvorbě grafiky do animáků, kterými se KKM zabývá? K tvorbě her dle filmu? K vývoji nového vlastního projektu? Nechá vůbec vedení KMM Team Bondi pohromadě, nebo jen zaměstnance rozpustí v celkové struktuře?
Těch otázek je více než odpovědí. Jisté ale je, že Brendan McNamara si zjevně dosti náročným vývojem L.A. Noire začíná budovat svůj vlastní tvůrčí styl – vývoj trvá extrémně dlouho, je nesmírně ambiciózní, řadoví vývojáři při tom trpí, hra nakonec nic moc nevydělá (neznamená, že se neprodává) a McNamara to zkouší zase někde jinde.
Proč to označuji za McNamarův styl? Protože to samé se dá do puntíku říci o moderní PS2 gangsterce The Getaway z roku 2002, která byla svého času rovněž proslulá neustále protahovaným vývojem a vysokým očekáváním, které se nakonec nepodařilo naplnit, i když hra samotná byla výborná. McNamara pak byl nucen ze Sony odejít kvůli vyhroceným vztahům nejenom se svými podřízenými, ale i s nadřízenými, protože na vývoj spotřeboval moc peněz, které se nevrátily. Co tedy s McNamarou bude dál? Je zjevné, že nedostatkem nápadů a kreativity rozhodně netrpí, manažerské schopnosti mu ale zjevně prostě chybí společně se soudností.