Menší počet stažených verzí Mojangu na dosažení vysokých tržeb stačilo proto, že hráči za Minecraft platí až 20 euro za kus, zatímco Angry Birds se prodává mnohem levněji a Rovio vydělává mnohem více na merchandisu. Na prodeji doprovodných předmětů Mojang utržila okolo 1 milionu dolarů a nejpopulárnější jsou prý trička a ponožky.
Neutuchající a hlavně rychlý úspěch firmy, která má aktuálně 25 zaměstnanců a odmítá externí investory včetně Seana Parkera (Napster, Facebook, Spotify) přilákal i zájem hollywoodských producentů, kteří dle slov Carla Manneha z Mojangu pro Financial Times měli zájem o Minecraft TV show. A Mojang do toho možná půjde. Podstatné pro firmu v takovém případě však je, aby se sešel dobrý nápad s lidmi, s nimiž bude chtít Mojang pracovat.
Minecraft čeká 9. května premiéra na konzoli X360 a krom PC verze je v oběhu také verze mobilní, která se však vyvíjí postupně a čeká ji ještě hodně dlouhá cesta, než ji budeme moci označit za plnohodnotnou.