
Driver: SF se ovšem potýká s problémy už pěkně dlouho. Přesný začátek vývoje není známý, ale už v roce 2008 byly k dispozici první záběry z vývoje. Nejmenovaný zdroj pokračuje: „Ano, s projektem byly problémy, má zpoždění. Z toho důvodu Ubisoft prohlásil, že naše studio čekají změny v plánování, což nevím co znamená“.
Zdá se, že hlavním problém je fakt, že Reflections, jak jmenovaný informátor uvádí, nemají zkušenost s vyvíjením her na současnou generaci konzolí a neměli externí podporu. Doslova uvedl „stále se učíme“. Zde je ovšem na managementu kdo udělal chybu. Zda vyšší „moc“, která nechala studio plácat se ve vlastní nemohoucnosti a nebo studio, které poněkud absurdně na konci roku 2010 má problémy s tvorbou multiplatformní hry.
Každopádně budoucnost pro Reflections nevypadá růžově. „Řekli nám ať se nestaráme o to, co se stane po vydání hry. To není dobré znamení. Pokud nám management řekne, že se nemáme starat o budoucnost studia, ale o hru, všichni dostanou strach. Lidi si tu myslí, že až tu hru doděláme, všichni dostaneme padáka“. Cynik by ovšem mohl poznamenat, že v tom případě se ještě nemusí bát, protože Driver: San Francisco nemá pevně stanovené datum vydání, pokud nepočítáme údaj „fiskální rok 2011“.