Všechno odstartovalo příchodem Ice Froga, jednoho z nejznámějších správců původní Warcraft III DotA, do Valve kvůli práci na komerčním titulu DotA 2. Bouřila se komunita a ani Blizzardu se nelíbilo, že veleúspěšný, fanoušky vytvořený, herní koncept, který Blizzardi aktivně podporovali, má najednou patřit úplně jiné firmě (Valve), jenž se na růstu popularity (a lukrativity, co si budeme povídat) DotA doposud nijak nepodílela. Valve tomu nasadila korunu, když si nechal na úřadech zaregistrovat název DotA 2. Vedení Blizzardu sice okamžitě přešlo do ofenzívy, ale rozum nakonec zvítězil. Valve má na základě dohody právo užívat název DotA komerčně, zatímco Blizzard pro svou komunitu vybojoval možnost používat název DotA nekomerčně (pro fanouškovské mapy do Warcraft III a StarCraft II).
Blizzard se na základě dohody zavazuje přejmenovat svůj vlastní projekt Blizzard DotA na Blizzard All-Stars, což „lépe odráží design naší hry,“ jak v tiskovém prohlášení uvedl Rob Pardo z Blizzardu. Svou troškou do mlýna přispěl v tiskovce i Gabe Newell z Valve, když jako rozumný člověk naznal: „Jsme vážně rádi, že jsme se s Blizzardem mohli takto dohodnout a není třeba to celé řešit způsobem, který by nikomu nic nepřinesl.“
Ve výsledku jde totiž hlavně o hráče, kterým může být ve úplně jedno, jestli se daná hra jmenuje DotA 2, Blizzard All-Star nebo Toníkovy smradlavé fusekle 2. A je fajn, že si tohle obě zainteresované firmy uvědomily dříve, než do boje nasadily skvadry kravaťáků s právnickými poučkami v podpaží, kteří by v tom mohli natropit docela hnusnou paseku