Blackman z LucasArts odešel v červenci 2010. Za svou práci získal několik cen včetně hlavní videoherní ceny Writer's Guild of America. Mimo Star Wars se věnuje i psaní komiksu Elektra pro Marvel. Jeho zástupcem ve studiu je Andrew Wilson, který se podílel na vývoji Splinter Cell: Blacklist, a Dave Smitch, který měl významné postavení při tvorbě Star Wars: The Force Unleashed. Uskupení vývojářů, kteří mají blízko Hvězdným válkám pak doplňuje i veterán Pixaru Matthew Urban. Perličkou je rovněž Laurent Gorga, který přichází z kanceláří 2K Czech a podílel se na Mafia II.
Větší počet klíčových členů studia má zjevné konexe z éry Star Wars her zastřešených zesnulým LucasArts. Šance na to, že by Hangar 13 vytvářel Star Wars hry, je vzhledem k držení práv v rukou Electronic Arts prakticky mizivá. Blackman má však zjevně záměr tvořit jiné hry zaměřené primárně na herní příběhy a klasické vyprávění ve stylu RPG her, kde hraje prim větvený příběh, nikoliv úplná svoboda ve stylu sandboxového hraní.
Mottem Hangar 13 totiž je "Every Player Story is Unique". Blackman rovněž v prohlášení zmiňuje, že jeho cílem je "vytváření next-gen her, které hráčům umožní ovlivňovat svým rozhodnutím příběh, ať už v daném malém okamžiku a nebo v rámci celého světa." Co do složení vývojářů a jejich bývalých projektů zní Hangar 13 bezesporu zajímavě.
Pokud byste navíc měli v kapse roky zkušeností v herním vývoji, ale zrovna vás nikde nechtěli, Hangar 13 pořád nabírá nové členy. Nevíme sice na jakém projektu pracují, ale prý momentálně budují technologii, která umožní týmu vytvářet hry s dospělým příběhem a smysluplnými volbami. Čichám, čichám nějaké zajímavé RPG...