Experti na hororové hry, polský Bloober Team, v červnu vydají Layers of Fear, kompilaci, která v sobě skrývá přepracovaný první a druhý díl série. Úprav se dočká obsah, ale myslí se také na vizuál, který je předělaný za pomoci Unreal Enginu 5, na jehož možnosti se zaměřuje nové video.
Využitím tohoto pomocníka mají tvůrci nabídnout definitivní a nejlepší zážitek, který přinese ještě hutnější atmosféru. Klíčovou součástí každého hororu je především nasvícení, takže studio využilo možnosti nového systému Lumen, přinášejícího dynamické osvětlení. To v kombinaci s podporovaným ray-tracingem vytvoří zajímavou hru světla a stínů. Ta vynikne především díky podpoře HDR, ale také 4K rozlišení. Na počítačích zase půjde zapnout technologie Nvidia DLSS nebo Intel XeSS, aby vše fungovalo plynule při zachování dobré kvality obrazu.
Bát se budeme na PC, PlayStationu 5 a Xboxu Series X/S.
zdroj: Bloober Team