O to více však do probuzení se z limba vkládají energie, které budou potřebovat hodně – 2013 by měl být rokem WildStaru. Carbine a NcSoft se totiž dušují, že hru ještě během letoška spustí, a než svůj plán termínově zkonkretizují, hodlají hráče onlineovek zahlcovat nejenom ukázkami ze hry (jedna skvělá na vás čeká v článku, další pak na jejich YouTube kanále), ale také sliby a informacemi o tom, co vlastně WildStart přinese, v čem má být tohle pastelkové MMO speciální a z davu vyčnívající. První várka slibů už přitom na internetu visí – najdete ji na blogu od producenta hry, který shrnuje současný stav hry a nadhazuje plány do budoucna.
Nečekejte, že se dočtete něco převratného a světoborného. Producent Jeremy Gaffney spíše obecně rozebírá, jak chtějí tvůrci udělat zajímavý systém questů, exploraci krajiny, potažmo souboje a levelování. Za zmínku snad stojí důraz, který Carbine budou klást na obsah pro sólo hráče, kteří si v ostatních MMO hrách příliš nezahrají, respektive velmi brzy dojdou do bodu, kdy už jim hra nenabízí žádný další zajímavý obsah a odchází jinam. Carbine to chtějí změnit, já jim budu držet pěsti, protože s jejich pohledem na stav MMO žánru víceméně souhlasím. Na hrb si možná naložili těch úkolů až příliš, ale zdají se být odhodlaní, tak jim to prozatím brát nebudu.
zdroj: Archiv