Obsidian pracoval na KOTOR 3, chtěl uzavřít trilogii
zdroj: tisková zpráva

Obsidian pracoval na KOTOR 3, chtěl uzavřít trilogii

1. 8. 2013 11:17 | Téma | autor: Ladislav Loukota |

Jako by sypání soli do rány jménem „konec LucasArts“ nebylo málo, nejnovější série informací odhaluje i plánovaný vznik Knights of the Old Republic 3 z dílny vývojářů z Obsidianu. Hra měla být vrcholem celé KOTOR trilogie a dle prezentované vize si vývojáři s vymýšlením obsahu dali na čas. Pro Eurogamer to sdělil velký šéf studia Chris Avellone. Dodal navíc, že třetí díl měl být i vysvětlením absence Darth Revana v KOTOR 2.

"Celá druhá hra byla plná otázek 'proč tohle Revan nezničil? Snažil se to zachovat? Věděl snad něco, co my ne?' Působilo to jako snaha naznačit hráčům, že Revan si uvědomoval přítomnost ještě silnějšího protivníka a soustředil se na něj." Oním protivníkem pak měl být další, doposud neznámý Sith, ale v jádru jiný než Sithové z KOTOR 1 a KOTOR 2.

"Podle našeho nápadu existovali i ve Staré republice, dávno před 'moderními' Sithy, lordi ze Sithu, kteří v utajení v galaxii čekali na svou příležitost, podobně jako Stíny z Babylonu 5, a tohle mělo být cool vyvrcholení trilogie Old Republic. Zábavou bylo designovat je. Když tedy existovali podobně mocní uživatelé Síly, jejichž celé území bylo skryté před galaxií, jak by tohle pravé impérium Sithů vypadalo? Pokud mohli ohýbat celé planety nebo galaxie nebo mlhoviny, a měli k dispozici mnoho zotročených ras, jak skvělé by bylo vydat se s s osamoceným Jediem nebo novým Sithem do tohoto srdce temnoty?"

Ve třetím díle pak měl hráč převzít zase otěže Vyděděnce z dvojky, který chce Revana vystopovat. Není prý jasné, jestli se dvojice měla setkat tváří v tvář (ale při podobné zápletce by to čekal každý). Hra by si stále ponechala Ebon Hawk, navrátili by se i roboti T3-M4 a HK-47, přičemž v jedné části hry si měl hráč nasadit horní trup HK-47 na záda s cílem dosáhnout v přestřelce toho, aby mu plecháč, inu, kryl palbou záda…

Je však zjevné, že i přes množství nápadů se titul vztyčeného palce nedočkal. Avellone říká, že nezná veškeré důvody nepřijetí KOTOR 3, jeho osobní dojmy však jen přilévají nenávist do ohně managementu z posledních let LucasArts. "Nakonec to vypadalo, jako bychom jen navrhovali a navrhovali, a nikam dál se nepohnuli. V určitý okamžik nám prostě nějací lidé sdělili, že to nikam nepovede."

Pro původní Avelloneho vyznání klikejte sem, pro hrst předešlých informací o KOTOR 3 pak sem. Kromě příjemných nápadů tam najdete i další převyprávění byrokracie, která házela Obsidianu klacky pod nohy v průběhu vývoje KOTOR 2. Jako malou náplast snad můžete vzít za vděk skutečností, že EA svým akcionářům oznámila datum plánovaného vydání rebootu Star Wars: Battlefront, toho z dílny DICE. Hra prý míří na rok 2015 a bude se odehrávat i v nové filmové trilogii.

Nejnovější články