Codemasters plánují pro PC verzi GRID Autosport vydat pětigigový baliček s texturami ve vysokém rozlišení, které jsou výsledkem použití akčních kamer ve stylu známých GoPro a mohou být i během jízdy umístěny velmi blízko karoserii vozidla. Bez hi-res textur budou při hraní ve full HD rozlišení 1080p znát na grafice vozů blíže neurčené artefakty.
Jak uvádí pro PCGamesN Richard Kettlewell z Codemasters, instalace základní verze nového GRIDu zabere na HDD 11GB, s balíkem textur to bude celkem 16GB. Textury vydají tvůrci formou bezplatného updatu na Steamu a zajímavé je, že balík s texturami měl původně 30GB, což se tvůrcům povedlo s pomocí komprese snížit na přijatelných 5GB.
Kettlewell si rovněž pochvaluje, jak uvolňující je pracovat na hře za situace, kdy hlavní a určující je PC verze. Vývojáři se nemusí řídit tím, co je a není možné na konzolích, a vyvíjet to speciálně pro PC by nemělo smysl. Když je PC verze hlavní, mohou zrealizovat prakticky cokoli s tím, že v konzolových verzích daná funkce třeba vůbec nebude.
Příkladem za všechno budiž uzamknutí konzolových verzích na 30 snímků za sekundu, aby hra běžela plynule. Na PC žádný zámek není, hra běží v 60 snímcích za sekundu a dle Kettlewella navíc disponuje širokou podporou všech možných periférií i způsobů vyobrazení – od 4K displejů po sestavu tří monitorů apod.
PC verze obecně obsahuje celou řadu drobných detailů, většinou grafického rázů, které už by verze konzolové neutáhly. Podle kolegů z PCGamesN ale právě zmíněné drobné detaily navíc PC verzi GRID Autosport tlačí směrem k výborné hře. Sami se přesvědčíme zřejmě až v červnu, na jehož konci hra vyjde na PC, PS3 a X360.