První část povídání o zákonitostech herního světa Alone in the Dark se stala populární a dnes tu máme pokračování. Dozvíte se v něm, že všechny větší předměty mohou být sebrány a že rychlost manipulace s nimi ovlivníte analogovým stickem na gamepadu. Proč by to mělo mít význam, ptáte se? Protože rychlé máchání s trubkou se hodí na umlácení nepřátel, zatímco pomalý pohyb použijete v situacích, kdy je potřeba něco přesně někam posunout.
Zapálená židle v ruce poslouží jako svítilna a vznítí se od ní skříňky nebo dřevěné trámy, načež se oheň může snadno rozšířit prostorem dál (jako uschlá tráva ve Far Cry 2), než ho schladíte hasičským přístrojem. Plechové dveře se realisticky ohýbají po zásahu něčím a stůl zase lze převrátit pro zatarasení cesty nebo rozbít na menší kusy. Zlatý hřeb přijde v závěru, kdy jste postaveni před rozhodnutí, zda dezinfekčním sprejem zahojíte své rány nebo zda ho raději kombinací se zapalovačem proměníte v účinný plamenomet.
zdroj: Archiv
Alone in the Dark real world rules tech video 2 - stažitelná verze (77 MB, HD)
Nový Alone in the Dark vydají Atari a Eden Games koncem května pro všechny hlavní platformy - více v našem předchozím zpravodajství.