Ta má disponovat vším tím, čím se slavná strategická sága mohla kdy chlubit a k tomu ještě nabídnout pro tyto konzole specifický systém ovládání (tvůrci se poučili ze svého předešlého projektu, kterým byla Battle for Middle-Earth II pro X360 a kladou na něj vysoké nároky) a uživatelské rozhraní plus některé nové multiplayerové herní módy. Co se těch týče, z včerejšího rozhovoru na Gamespotu jsme se o nich dozvěděli pár podrobností.
zdroj:
tisková zpráva
Měly by to být konkrétně například módy Conquer, Siege, a CTF. V Conquer módu je stanoven limit pro armádu, kterou můžete vytvořit a v momentě, kdy ho dovršíte, začne to pravé drama, při němž bude cílem zcela zničit nepřítele, a to bez možnosti povolání jakýchkoliv posil. V Siege módu budete po dobu pěti minut od spuštění hry drženi od soupeřů speciální stěnou energie, která má zamezit vzájemnému napadání. CTF zase skrývá někde uprostřed mapy vlajku a každý tým, jemuž se ji podaří vrátit do základny, získává bod. Vyhrává ten, kdo dosáhne první pěti bodů. Dále si v multiplayeru budete moci zahrát také Capture & Hold nebo King of the Hill, přičemž ten první je ve stylu Battlefieldu - na mapě se nachází pět vymezených míst a vyhrává ten tým, který je dokáže ovládnout a udržet nejdelší dobu. U King of the Hill (údajně velmi populární mód ve hře Battle for Middle-Earth II) je to místo pouze jedno, uprostřed mapy, což s sebou nese hutné boje.
Verze C&C 3 pro Xbox 360 jinak bude v multiplayeru podporovat rovněž tzv. Xbox 360 vision camera. Jde o nový video-chat systém spuštěný letos v září. Ale to není vše. Užít si prý budete moci také další novinku v podobě tzv. "vítězného kruhu", díky níž bude pro hráče ještě podnětnější vyhrát.
21. 11. 2006 22:22 | Preview | autor: Redakce Games.cz |
Minulý týden zčeřilo poměrně poklidné vody dosud především PC série Command & Conquer oznámení vývoje Command & Conquer 3: Tiberium Wars ve verzi pro Xbox 360.
zdroj: Gamespot