Městem zrovna otřásl obrovský výbuch a téměř všichni slušní lidé, tedy ti, co se na vás zrovna nebudou sápat
Zároveň se totiž nedoporučuje tyhle vytížené bussinessmany vyrušovat. Jakmile totiž vpadnete do jejich mentální smyčky, rozzlobí se a vrhnou se na vás, způsobuje nejen fyzické poškození, ale také dočasné ochabení vašich smyslů. A jako by toho nebylo dost, když k střetu dojde, všechny mrtvoly v bezprostředním okolí náhle ožijí a začnou si hledat zbraně, kterými by se do vás mohly pustit. Jediný způsob, jak se jich okamžitě zbavit, bude co nejdříve zabít právě onoho narušeného kdysi-občana. Že to zní spíš jako nějaké RPG než pokračování hororové akce F.E.A.R.?
Dost možná, že z tohoto žánru také pramení inspirace autorů. A dost možná teď máte na jazyku připravenou smršť výtek proti původní hře, která navzdory svým úspěchům dovedla pořádně frustrovat. Toho jsou si vývojáři vědomi a hodlají všechny škody napravit: už žádná monotónní prostředí, naopak více exteriérů a rychlé střídání lokací. A především více barvy, barevnější stěny, barevnější zbraně, barevnější efekty! Dokonce i příznačný bullet-time, který Becket ovládne v pozdější fázi hry, již nebude na barvách ubírat, spíš je naopak sytit.
Project Origin vyjde 1. října pro PC, PS3 a Xbox360 (a dle spekulací později i pro Wii) - více v našem podrobném zpravodajství:
V mechovi z Project Origin - videa [1.5.2008 19:19 - levis]
Project Origin - přestřelky v metru [18.4.2008 18:18 - levis]
Krvavý trailer k Project Origin [9.3.2008 13:13 - levis]
Project Origin s podporou DirectX 10 [19.2.2008 13:13 - levis]
Mechové v ulicích Project Origin [29.10.2007 15:15 - levis]
zdroj: IGN