Ve zkratce se jedná o to, že Monolith se rozhodl rozdělit své technologie nabízené k licensování do několika balíků a to podle kvality a ceny. Tím prvním a také nejdražším je Lithtech Jupiter System, který je určen pro vývoj nejlepších AAA titulů. Jedním z nich bude koncem roku 2002 druhé pokračování úspěšné špionážní first-person akce No One Lives Forever (recenze) neboli The Operative 2, z níž Vám nyní nabízíme první sadu obrázků, které spíše demonstrují schopnosti enginu, než hru jako takovou:
další nové obrázky
O třídu horší (dá-li se v tom smyslu o těchto herních enginech vůbec mluvit) sada nástrojů pro vývojáře se jmenuje LithTech Talon System a její sílu můžete vidět třeba v právě vycházejícím Aliens vs Predator 2. No a nakonec třetí je LithTech Cobalt System určený pro tvůrce her pro Playstation 2. Začátkem roku 2002 k nim přibyde ještě čtvrtý balík technologií nazvaný LithTech Discovery System, který poslouží herním vývojářům různých MMORPG a bude ho používat také dosud neoznámená onlineovka z dílny Monolithu.
zdroj: ShackNews a HomeLan