zdroj:
tisková zpráva
Hra Borderlands zajímavě skloubila známý Unreal Engine 3 s uníkátním grafickým stylem vypadajícím jako koncepční artworky. Tvůrci ze studia Gearbox jsou staří matadoři a do této hry nacpali spoustu zajímavých technologíí: Parallax Occlusion Mapping, Soft Shadows, HDR Rendering, Ambient Occlusion a adaptivní hloubku pole (Depth of Field). DirectX 10 efekty lze aktivovat pomocí úpravy ini souboru, Multi- a Supersampling je nutné vybudit za pomoci přejmenování spouštěcího souboru na "UT3.exe".
Server PC Games Hardware se na hru podíval z hlediska výkonu. Pro test použili část hry v dolech, která je mnohem náročnější než například Badlands. Taktéž větší počet nepřátel na obrazovce způsobuje propad počtu snímků.
Zatímco GeForce GTX 285/1G v rozlišení 1680 x 1050 s 4x MSAA a 16:1 AF se obvykle pohybuje okolo 40 fps, v rozlišení 1920 x 1200 s 4x MSAA a 16:1 AF často padá k 30 fps a nastávají problémy s mířením. Bez MSAA hra běží jako po másle, ostatně toto chování známe i z dalších titulů postavených na Unreal Engine 3. Ostatně přiložený ilustrační graf, v 1680 x 1050 se 4x MSAA na Core i7 3,5 GHz, 2 GB RAM a Vista x64 SP2 hovoří za vše.

Více o Borderlands pro PC, PS3 a X360 v naší video-recenzi příští týden - zatím čtěte kompletní zpravodajství:
Přednosti hrdinky Sirény z Borderlands [22.10.2009 09:09 - levis]
5 minut hraní Borderlands [9.9.2009 13:13 - levis]
Funky trailer z Borderlands [24.7.2009 19:19 - levis]
Ve světle Borderlands [25.6.2009 13:13 - levis]