Jedním z nejzajímavějších (a nejčtenějších) článků uplynulého týdně byla zpráva o číslech prodejů velkých mobilních her v čele s Assassin’s Creed Mirage, Death Stranding a Resident Evil 4. A je to, bez přehánění, nepředstavitelná tragédie. Navzdory obřím, dlouhodobým a celosvětově známým značkám a na mobilech v téhle kategorii prakticky neexistující konkurenci, jsou to opravdu šílená čísla. Mluvíme tady totiž jen o pouhých tisících prodaných kusů – tedy nikoliv stovkách tisíc, nikoliv milionech. Kolik toho pak prodá letošní Assassin’s Creed Shadows na mobilech, když má souběžně s vydáním „velkých“ verzí vycházet třeba i na iOS? Copak mobilní hráče velké prémiové hry nezajímají? Bohužel nejspíš asi ne.
Nejčtenější články týdne

Kulky, lasery i optické klamy: Jak ve hrách funguje střílení

Velké hry na mobilech nechce nikdo hrát

Změny na Games.cz – nová doba, nová éra

Temné RPG Alkahest se inspiruje i v Kingdom Come

Ochlazení přijde později. Frostpunk 2 se odkládá
Redakce doporučuje

Na GoG dorazí původní verze prvních tří dílů Resident Evilu

Ostravský superpočítač Salomon končí v křemíkovém nebi

Mijazaki by si přál film podle Elden Ringu. Značku ale nedá jen tak někomu

XDefiant se může pochlubit 11 miliony hráčů, Ubisoft slibuje kontinuální vývoj
