Zvýraznění objektů v Deus Ex 3 lze vypnout, co na to logika?
zdroj: tisková zpráva

Zvýraznění objektů v Deus Ex 3 lze vypnout, co na to logika?

19. 4. 2011 12:35 | Téma | autor: Petr Poláček |

Probíralo se to pod články, probírali jsme to v podcastu, psaly se o tom romány na fórech a...

Probíralo se to pod články, probírali jsme to v podcastu, psaly se o tom romány na fórech a slyšeli jsme o tom debatovat i na ulicích. Oranžovo-žluté zvýraznění manipulovatelných objektů v Deus Ex: Human Revolution. Početná komunita fanoušků značky Deus Ex se k tomuto prvku postavila zády, vlastně na něj tak trošku vystrčila zadek, a vývojáři podlehli. Co jiného jim také zbývalo. Zvýraznění objektů bude možné vypnout nebo zapnout, jak se vám to bude hodit, prozrazují šéf vývoje a producent Deus Ex 3. Stejně volitelné bude zobrazení vizuální nápovědy, která indikuje umístění vašeho úkolu. Na první dva obtížnostní stupně budou obě „nápovědy“ automaticky zapnuté a budete je muset vypnout, na nejvyšší obtížnost budou naopak vypnuté... a kdo je zapne, ten je... nebo ne? :)

Důvody, které tvůrce vedly k této úpravě, přestože tím riskovali, že se jim ve hře něco pokazí a pozdrží to finální ladění hry, nabízí video po rozkliku (včetně záběry ze hry). Zní na něm, jako vždy, vtipná francouzská angličtina, které je snadné porozumět. Tento krok však znovu otevírá debatu o tom, jestli je logika herního světa důležitější než zážitek a jaká je tedy vzájemná korelace těchto prvků. Zvýraznění objektů totiž bylo v rámci designu Eidos Montreal logické (projev rozšířené reality), zatímco jeho vypnutí je úlitba zážitku na přání hráčů a na úkor logiky. Je lepší dělat ústupky zážitku, nebo by měla logika mít hlavní slovo? Fight!

zdroj: Archiv

Nejnovější články