Když se podíváte na celý návod, najdete zde i radu jak přistupovat ke stylizaci grafiky: „Cokoliv budete dělat, proveďte to s jistým přehnáním proporcí a měřítka. Model musí být viditelný z oddálení a zafixované kamery. Naším cílem není udělat fotorealistické FPS, ale další přídavek do univerza Wasteland. Styl má být lehce přehnaný, ale ne nějak moc nebo dokonce nehezky, otravně. A hlavně – bavte se tím!“
Pokud tedy umíte s Unity a chcete se podílet na hře, návod máte zde. Assety, které budou vybrány do hry, budou samozřejmě finančně ohodnoceny a jejich tvůrci budou v titulcích hry. Dokonce si mohou tvůrci sami určit cenu, ale ta by prý měla být v mezích ekvivalentů v Asset Store. Kdo bude chtít příliš, bude ze soutěže či experimentu vyřazen. Momentálně to skutečně působí více jako experiment. Tvůrcům by se prý mohly uvolnit ruce pro tvorbu dalšího obsahu, ale při nízké frekvenci několika mála assetů to celé vypadá spíše jako chytrý a sympatický marketingový tah.