Nečekejte nějaké strhující kauzy, jde naopak o poctivé nahlédnutí pod poličku tvorby hry. Kromě toho tu najdete i fotku do kanceláří, kde tvůrci pracují s se skvělým plakátem Bannerlord na stěně. Přečíst si můžete, jak vznikají třeba vizuální podoby zbraní od kresby až po virtuální model.
Dá se říci, že podobný proces bude platit pro většinu her, takže nejde jen o pohled na tvorbu Bannerlord, ale celkově herní vývoj. Kupříkladu si přečtete, že stoly nejsou rozestaveny kvůli komunikaci, ale kvůli co nejlepším světelným podmínkám, aby byly budoucí virtuální objekty vidět v tom správném světle.
Dojde i na vlasy. Pokud si pamatujete z prvního Mount&Blade, vlasy postav tvořily takovou pevnou, nehybnou helmičku tvořenou mohutnými prameny kštice. Bannerlord by na tom měl být úplně jinak, což dokazuje i srovnávací obrázek u článku. Jak ale vývojářský deník poznamenává, když máte hru, kde se pohybuje i víc než stovka postav, je třeba přistoupit na kompromisy.
Samotný obrázek prý není odpovídající finální podobě hry, ještě máme čekat nějaká vylepšení. Budou vítána, ale už tak je to skok vpřed. Navíc, u Mount&Blade nejde o grafiku, ale celkový styl a obsah, který nabízí stále unikátní zážitek, který v jiné hře nenajdete.