Jako hlavní a velkou věc v rozhovoru pro IGN zmínili kooperativní režim pro čtyři hráče. Tedy něco, co dodnes pořád moc her nedělá a setkáváme se s tím jen občas. V Darksiders se něco podobného navíc přímo vybízí - co hráč, to jeden jezdec apokalypsy. K Smrti a Válce by přibyli ještě Zběsilost a Svár, a hned by bylo o zábavu postaráno.
“Je možné, že jsme to mohli zvládnout. Chtěli jsme tam přidat Zběsilost a Svár a vím, že se spousta fanoušků cítí okradena, když neměli možnost za tyhle dva poslední jezdce hrát. Příběhově jsme to pak chtěli posunout do peka, kde byste vyzvali samotného Lucifera,” prozradil některé nápady IGN Joe Madureira, bývalý kreativní ředitel Vigil Games. V příběhu se ale daleko nedostali, všechno to byly jen návrhy, které se už nestihly rozpracovat.
Madureira také přiznal, že pro studio byly největší problémy rozsah hry, peníze a čas. Jinými slovy je technická omezení současné generace konzolí zase tolik neomezovala, a kdyby jim někdo dal dostatek peněz a času, mohli by se s tím nakonec úspěšně poprat. Ze soudních dokumentů kolem aukce víme, že Vigil pracovali na čemsi s kódovým označením Crawler, což prý nebyl projekt s Darksiders nijak propojený.
Možná si tak chtěli vývojáři udělat na současnou generaci ještě Crawlera, a pak se na Xbox One a PlayStation 4 vytáhnout s novými Darksiders s pořádnou kooperací. Sice není všechno ztraceno a Nordicové značku zřejmě prodají nebo licencují, určitě na ní nebudou jen tak sedět, když už ji koupili. Zatím to ale růžově nevypadá a čert ví, u koho Darksiders nakonec skončí. U Cryteku, který se vývojářů z Vigilu ujal, to pravděpodobně nebude.