Jako Cyberpunk 2077 to nevypadá. Hm, co by tak ještě mohli tvůrci Zaklínače připravovat?
“Když se podíváme na dnešní RPGčka, tak zjistíme, že používají dva postupy. Ten první je důraz na příběh, ale s omezeným světem. Druhým je naopak velký otevřený svět, ale s kompromisy a zjednodušováním příběhu. REDengine 3 nám poprvé umožňuje zkombinovat pozitivní aspekty obou postupů. Můžeme tak vyprávět komplexní příběh s několika vrstvami v otevřeném světě. Společně s uvěřitelnými postavami, chytlavým příběhem a světem, ve kterém se hráči mohou volně pohybovat bez loadingů, budeme moct posunout hratelnost na novou úroveň,” pochválil si v tiskové zprávě nový engine Adam Badowski, šéf CD Projekt RED.
S pomocí REDengine 3 budou moct tvůrci celý herní svět plynule streamovat, takže hráčům nehrozí žádné otravné loadingy. Ukázkovým příkladem tohoto enginu by měl být Cyberpunk 2077 - prý právě díky novému enginu budou moct být velké RPG hry konečně srovnatelné s těmi nejlepšími střílečkami, co se týče precizní grafické prezentace a rozsáhlosti scén a událostí v herním světě. Tvůrci se také chlubí tím, že nový engine je už připravený na novou generaci a zaostávat rozhodně nemá ani v animacích obličejů a těla a zobrazování celého živoucího ekosystému.
Tisková zpráva je také plná technologických termínů, které by asi řekly spíše něco vývojářům, než běžným hráčům. Tak jako tak by měl být REDengine 3 napěchovaný nejnovějšími technologiemi, které by měly zajistit pořádné next gen vizuály a všechno je to vysoustružené speciálně pro tvorbu pořádných RPGček.
“Hratelnost budeme moct posunout na realističtější úroveň, která hráče naplno vtáhne. Když jsme pracovali na předchozích titulech, tak jsem ani nesnil o tom, že bychom něčeho takového vůbec dosáhli. Díky podpoře našich fanoušků teď máme možnost použít REDengine 3 a vytvořit to, o čem spousta fanoušků RPG her sní,” dodal Badowski.