Hra má momentálně na dva miliony registrovaných hráčů a tvůrčí tým se snaží cestu k plné verzi dláždit speciálními akcemi pro hráče. Plná verze by měla přinést nové potvory a dokončit příběh z třetího aktu. Cestu k ní dláždí pravidelné týdenní patche, které odstraňují větší i menší chybky a připravují tak hru na moment, kdy se zbaví nálepky nálepka "Beta" a už se nepůjde na nic vymlouvat.
Pravidelné patchování a vize plné hry nestačí. I když nyní tvůrci nechtějí říct, s jakou frekvencí, hlavním plánem na udržování hry v chodu je vydávání pravidelných expanzí. Chris Wilson se dokonce nebojí říci, že chtějí hru tímto způsobem podporovat po pět až deset let. Momentálně by prý rád vydal jeden nový akt každý rok. Což by skutečně mohlo hru udržet v chodu po dlouhou dobu. S dostatečně silnou a loajální základnou by mohla Path of Exila klidně i tu dekádu na trhu vydržet.