Bývalý výtvarník studia Jesse Sosa na svém Facebooku napsal „Kdo z vás mě zná, ví, že jsem v TRI byl deset let. TRI, jak to tak vypadá, definitivně končí.“ Samotné studio nijak svůj konec neohlásilo, ale je faktem, že po Survival Instinctu dostávalo jen malé tvůrčí úlohy v online titulech a vlastní titul nevyvíjeli.
Přitom ale Terminal Reality nevytvářeli jen špatné hry. Jejich prvotina, Terminal Velocity byla povedená a hlavně jejich brutální upíří řezničina BloodRayne zabodovala i u širšího hráčstva. Postupem času ale kvalita studia a nebo lépe řečeno výsledná kvalita jeho her upadala. Za poslední tři roky asi nejlépe dopadla Kinect Star Wars, což byla v rámci kinectových výtvorů rozhodně jedna z těch lepších her, ale i tak šlo jen o bídný nadprůměr.
Stránky Terminal Velocity už vedou jen na Facebook, který je od října neaktivní. Spekulovalo se, že členové studia by se přesunuli do Austinu, kde by se část z nich přidala k místnímu Wargaming týmu. Studio samotné bylo založené před devatenácti lety Markem Randelem a Brettem Combsem. Ocenit je třeba fakt, že se studio žánrově nevyhraňovalo a zkoušelo různé typy žánrů, byť ne vždy ona zkouška dopadla dobře.