Torment: Tides of Numenera licencoval technologii z Pillars of Eternity
zdroj: tisková zpráva

Torment: Tides of Numenera licencoval technologii z Pillars of Eternity

10. 2. 2014 14:39 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Pamatujete doby, kdy nemalá část RPG z pohledu třetí osoby vypadala stejně nebo alespoň hodně podobně? Kupříkladu svatá trojice Baldur's Gate, Icewind Dale a Planescape: Torment, byť všechny tři hry byly obsahově velmi odlišné? Uroboros se zahryzl do svého ocasu a zdá se, že by kickstarterem nakopnuté tituly Torment: Tides of Numenera a Pillars of Eternity mohly zase sdílet nějaká ta vizuální pojítka.

Tvůrci z InXile Entertainment, kteří stojí za novým Tormentem, už dříve oznámil, že budou s Obsidianem, který pro změnu dělá na Pillars of Eternity, spolupracovat v oblasti technologií. Tahle spolupráce probíhá už nějaký ten pátek a jde primárně o konverzi editačních nástrojů, které se promítnou do podoby dialogového systému.

Nově nyní inXile uvedli, že na ně silně zapůsobilo v Unity vytvořené prostředí, které Pillars of Eternity prezentovalo v teaseru, a rádi by ho viděli v Tormentu. Výsledkem tedy je oznámení, že inXile licencoval technologii Obsidianu pro použití v Torment: Tides of Numenera. Výsledkem by mělo být urychlení práce a možnost přemístění lidských a asi i fančních zdrojů na jiné části hry, protože licencovaný systém umožní vytvářet předrenderované 2D prostředí.

Pokud ale odhlédneme od technických věcí, tvůrci se podělili i o pár novinek v oblasti inventáře, který budete v Tormentu používat. Inventář se bude podobat tomu z původního Tormentu. Postava bude mít mezi osmi až deseti sloty na vybavení. Najdete zde zbroj, přilbu, rukavice, boty, plášť, prsteny, opasek apod. K tomu sem bude patřit i alternační slot pro tetování, piercingy, implantáty apod., prostě to, co měl Bezejmenný skrze tetování. Navíc je ve hře „Untethered“ slot, což bude pro předmět, který nevyžaduje nesení a jako příklad je uváděn kámen, který rotuje kolem vaší hlavy. Postavy s vysokou koncentrací zvládnou dva až tři takové předměty.

Quick sloty asi není třeba vysvětlovat. Zbraně lze řadit do čtyř setů, které můžete rychle přepínat. Samozřejmě můžete měnit zbraně, které v setech ponesete. Teoreticky byste si tak měli vytvořit rychlé možnosti, jak se připravit na různé situace. Virtuální batoh není omezený místem, pouze nosností postavy. Zatížení ale nebude pramenit jen z váhy předmětu, promítne se do něj i jednoduchost či obtížnost manipulace s ním.

Podrobnosti o kořisti a typech předmětů si můžete přečíst na blogu hry, pokud patříte mezi ty, co na Torment čekají netrpělivě a chtějí znát každý detail.

Nejnovější články