Vývojáři s launchem navýšili počet serverů, přesto lze na většině z nich očekávat fronty, někde menší, jinde delší. Hlavní prioritou jsou, co nejoptimálněji zaplněné servery, kde není hráčů ani moc, aby se na nich špatně nehrálo, ani málo, aby zážitek ze hry nebyl jalový. S postupem času se to jistě zlepší - kdo někdy nějakou onlineovku hrál, tak už to zná. Po rozkliku si můžete prohlédnout osmiminutový mini-dokument, ve kterém vývojáři probírají různé aspekty vývoje i hry od hudby, snahy o vyprávění rozmáchlého příběhu až po grafickou stylizaci. Se spuštěním SWTOR souvisí i naše plány na pokrytí hry.
Aleš hrál SWTOR v rámci možností v průběhu uplynulého týdne a za chvilku nabídne své první dojmy, stejné, jaké má řada z vás, protože většina těch, co chtěli v ČR hrát SWTOR hned od začátku, se do hry dostala v rámci early access programu. Na úvodní článek navážeme v následujících měsících dalšími kousky, které proberou různé aspekty her, a snad někdy v průběhu ledna přijde něco, co by se dalo nazvat recenzí. Bude mít verdikt, bude mít číslo, ale nebude definitivní. U MMO her není nikdy nic definitivní, jenom indikativní. Zároveň s tím připravujeme výhledově i sérii článků, zaměřených přímo na historky ze hry, což ale záležína tom, jak rychle se do hry dostane někdo další z nás. Ať už totiž chcete nebo ne, SWTOR je kvůli svému rozsahu, licenci a plánům do budoucna jeden z největších projektů tohoto a příštího roku, což nelze opomenout.