SimCity se oklepala z launchového fiaska a běží
zdroj: tisková zpráva

SimCity se oklepala z launchového fiaska a běží

11. 3. 2013 11:06 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Jak Adam v pátek psal, start velmi očekávané strategie SimCity nebyl zrovna z nejhladších.

A to je ještě mírně řečeno. Hra si tak podala ruku s dalším velkým titulem, který se rozhodl pro „vždy online“ politiku a taktéž si prošel očistcem padajících a plných serverů - Diablo III. I když, oni si tím očistcem prošli spíš hráči. Faktem ale je, že se během víkendu začala situace pozvolna, ale soustavně zlepšovat.


Nyní už může Lucy Bradshaw z EA Maxis (která se sympaticky na nic nevymlouvala) vydat prohlášení, že vyřešili klíčové problémy a celá kauza je skoro za námi. Tedy, ne úplně, ale to se dá čekat v dalších dnech. Bradshaw doslova říká: „Doufala jsem, že dnes uvidím status, že je vše v pořádku, ale pořád jsou tu nějaké prvky, které dáváme dohromady. Dnes a zítra budeme monitorovat každý server a zajistíme, že služba bude stabilní a hra bezchybná. Potřebujeme ještě pár dnů, než vás budeme moci ujistit, že problém je zcela vyřešen a hra běží na 100 procent“.

Momentálně už jsou ale ony prvotní problémy zažehnány. Počet pádů serverů se snížil o 92 procent a od kolegů vím, že hra jim už jede bez nějakých problémů. Bradshaw si upřímně nasypala popel na hlavu a několikrát se omluvila a zdá se, že za týden už o problémech v SimCity nebude nikdo vědět.

Nicméně člověka to staví před otázku, zda prostě není příliš brzy na tuto silnou implementaci online prvků do her. SimCity zvládla tento problém vyřešit rychle, Diablo III to trvalo mnohem déle. Ani EA ani Blizzard nejsou malé společnosti a asi se nedá říct, že by problém podcenily (i když jej do určité míry podcenit musely), ale prostě ani tak jsme nedosáhli klidného startu. Doufejme, že příště to vyjde lépe...

Nejnovější články