SCORE 152 s 18 GB, Caesar IV a Company of Heroes
zdroj: tisková zpráva

SCORE 152 s 18 GB, Caesar IV a Company of Heroes

25. 9. 2006 16:16 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Zásadní novinkou 152.

news zdroj: tisková zpráva čísla SCORE, které vyšlo v pátek, je přidání druhého DVD coby přílohy (natrvalo). Narozdíl od konkurence, která spolu s tím zdražila, tato změna neměla vliv na cenu časopisu, která zůstává na 199 Kč. Na dohromady 18 GB dat naleznete vedle F.E.A.R. Combat a objemných dem celkem čtyři plné hry - týmovou akci Project Eden (81%, 2001), historickou strategii Robin Hood: Defender of the Crown (48%,2003), logickou hru Worms World Party CZ (2003) a multiplayerové Savage (2003). Mezi 21 recenzemi nechybí všechny sporty '07 od EA (včetně říjnového přídavku Sims 2: Mazlíčci) ani povinné kousky jako Just Cause, El Matador, Joint Task Force či Reservoir Dogs. Zlaté hřeby pak představují obálkové Company of Heroes, premiérové Faces of War, Ducati World Championship a především exkluzivní zhodnocení Caesara IV. Co si o něm myslí Viktor Bocan?

    Město může fungovat samo o sobě i s pouhými plebejci, kteří jsou nenároční a většinu zboží vám vyrobí, ovšem vy potřebujete hlavně peníze (za ně stavíte) a těch hromady vývozem ječmene nezískáte. Sice máte zisky i z daně z prodeje, ale právě proto, že jsou dělníci nenároční, se toho moc neprodá, a tak potřebujete vyšší vrstvy, aby nakupovaly – a ty zase potřebují služby, jako jsou chrámy nebo vodovody. Celé je to roztomile propletené, ale snadno pochopitelné a opravdu příjemně se to hraje, navíc se různé potřeby prolínají, takže když třeba i plebejcům servírujete rozmanitější jídlo a nějaké to základní zboží, mají radost, pracují radostněji... a hlavně si vylepší svůj dům, takže se k nim vejde i bratranec. Uspokojit potřeby nejvyšší třídy je pak docela fuška, zpátky je samozřejmě i princip libosti k okolí, mezi důl a továrnu na sušenky se vám prostě pracháč nenastěhuje.

    Hra je pochopitelně 3D, a ačkoli nevypadá tak přenádherně, jak nám autoři slibovali, špatné to není – dokonce i od doby psaní preview, kde jsme na grafiku trochu plivali, se něco nenápadně zlepšilo, a hra tak působí hezky a atmosféricky. K tomu se střídá noc a den, sem tam prší nebo je bouřka, prostě veselo. Čili za vzhled plus, za obsah taky, protože kampaň je dlouhá a rozvětvená, k ní je hrst samostatných scénářů a samozřejmě editor. Herní principy fungují, hraje se to moc hezky a příjemně, obchod bují, boje jsou decentní, ale vkusně provedené a na rozdíl od CivCity FUNGUJÍ, čili sláva nazdar. Jo... a je to česky včetně namluvení, což někde působí směšně, ale celkově je to určitě plus... [více v recenzi Caesara IV ve SCORE 152]
Z výstavy Games Convention kolegové přivezli tak jako my ZOOM hry Kane & Lynch, video-rozhovory pro rozšířený díl pořadu SCORE Live, postřehy z Crysis, Command & Conquer 3 a dozvíte se i nové informace o Dark Messiah of Might & Magic, které pocházejí ze singleplayerové preview-verze s třemi levely. Výčet obsahu 152. čísla završíme avizováním testu 19palcových LCD monitorů, představením českých gild ve World of Warcraft a rozhovoru s člověkem, který namaloval Half-Life 2.
zdroj: PR

jd

Nejnovější články