„Zcela jistě, pokud (a nemůžu najít lepší slovo) neposereme vydání hry na PC, tak myslím, že je konzolový port prakticky jistotou. Vím, že se o to mnoho lidí hodně zajímá. Já sám nejsem konzolový hráč. Hraju na PC, ale nemyslím, že by to mělo něčemu ublížit“, vysvětluje Hall. Je tedy jasné, že možnost konzolové verze se objeví nejdříve po vydání (a doladění) verze pro PC.
Co se týče případných konzolových platforem, na nichž by se hra mohla objevit, nejpravděpodobnější se momentálně zdá PlayStation 4. K tomu Hall poznamenává: „Vypadá to, že je to ten typ hry, který by zajímal Sony. Ale myslím, že budeme muset počkat a ono se časem uvidí. Už jsme se se Sony setkali a mluvili o tom a oni jsou... no prostě mají zjevný zájem.“
Na GDC se Hall v rámci své panelové přednášky věnoval hlavně vývoji samotného DayZ modu, který dle něj momentálně hodně trpí hackery. Tedy trpěl, protože se tým snaží provádět čistky. Ale je to takový věčný boj, poněvadž hackeři hledají nové a nové cesty, a tak nejde říct „vyřešili jsme problém s hackery“.