I když, oblíbenější... podle statistik od tvůrců se Capture the Flag nepokoušelo hrát ani jedno procento hráčů. Podobně malou odezvu jsem opravdu nečekal, ale třeba oblibu CtF zvýší úpravy, s nimiž tvůrci mód do hry vrací. Titání už třeba nemohou nést vlajku a další změny se pak týkají přímo matchmakingu.
Pokud máte dost času na spoustu dat a teorie, přečtete si vysvětlení, jak matchmaking v Titanfall funguje a co upřednostňuje. Ve zkratce lze říci, že základní bolestí dlouhého hledání protivníků v CtF byly specifikace - systém se kvůli dosažení maximální plynulosti hry snaží párovat hráče s podobnými zkušenostmi či preferencemi (jestli používají mikrofon) a samozřejmě zohledňuje i lokalitu.
Aby Capture the Flag nebyla jen hra o čekání, došlo k úpravě matchmakingu, aby k sobě dával i hráče, které by normálně nepřiřadil. Hra nyní může víc lagovat, rozdíly mezi hráči z hlediska schopností jsou větší, ale to je podle Respawnu i podle mě lepší, než nemít možnost hrát CtF vůbec.
Respawn si zaslouží poplácat po zádech za snahu vyhovět všem fanouškům, i když možná tvoří jen zlomek z celkové hráčské základny.