První patch pro Diablo III: Reaper of Souls přinese žebříčky a sezóny
zdroj: tisková zpráva

První patch pro Diablo III: Reaper of Souls přinese žebříčky a sezóny

19. 6. 2014 14:30 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Řada fanoušků vyjadřuje názor, že teprve s příchodem datadisku Reaper of Souls se Diablo III stalo plnohodnotným nástupcem předchozích dílů série. Tento dojem možná podtrhne chystaný patch 2.1.0, v jehož rámci se představí hned několik novinek, z nichž některé vrací funkce z Diablo II a prohlubují možnosti, jak si hru dlouhodobě užívat.

První novinkou jsou Seasons - sezóny, ve kterých začínáte na první úrovni a snažíte se do konce sezóny propracovat co nejvýše. Pro nejlepší hráče jsou samozřejmě připravené odměny. Průběh sezón mají ozvláštní takzvané Conquesty, což jsou více či méně náročné úkoly, které musíte splnit, abyste dosáhli určité odměny. Jde třeba o zabití Malthaela na levelu 70 a Torment IV nebo o proběhnutí aktů I-V za hodinku. Conquesty by měly pobízet k odlišným stylům hraní a narušení stereotypu. Odměnu dostane vždy první tisícovka hráčů, která daný úkol splní. Blizzard momentálně plánuje deset až patnáct Conquestů na sezónu.

Dalším novým prvkem jsou žebříčky (Leaderboards), které shromažďují data z Greater Rifts (nová verze Nephalem Riftu, kde bojujete s časem, z monster nepadá kořist a po dokončení se dostanete na vyšší level Greater Riftu) a také z Conquestů. V žebříčcích můžete porovnávat statistiky v rámci regionů, vašich přátel, klanu apod. Některé z žebříčků budou samozřejmě unikátní pro danou sezonu a následně se resetují.

Patch však přinese i ryze funkční změny hratelnosti. Mého časem zaprášeného Demon Huntera a Monky potěší, že nově každý bodík dexterity přidá bodík do armoru a ne dodge, který byl příliš nespolehlivý jako prostředek obrany, zvláště proti některým monstrům.

Kvůli Greater Riftům pak dojde k úpravě léčení. Vývojáři vypozorovali, že hráči moc nevyužívají léčení z výbavy, protože je snazší léčit se healing orby. To ale v nových riftech nebude tak snadné, proto dojde ke zvýšení léčení z výbavy a mírné redukci léčení z healing orbů. Obě tyto změny ale nejprve projdou veřejným testováním. Kdy přesně patch 2.1.0 vyjde, tvůrci neoznámili, ale dlouho už to trvat nebude - patch je prý „za rohem.“

zdroj: Archiv

Nejnovější články