Blair v současné době pracuje pro Volition, ale podle série svých postů sledoval různé fáze vývoje Prey 2, a posledních šest měsíců se na hře přímo podílel. Blair reaguje zejména na spekulaci, že Prey 2 bylo v době, kdy byl vývoj hry pozastaven, vlastně jenom technologické demo, které uchvátilo spoustu novinářů během herní výstavy E3 2011. „Prey 2 byla kompletní hra. A bláznivě zábavná,“ dušuje se Blair a dodává, že podle něj bylo zastavení vývoje a jeho domnělé přesunutí k tvůrcům z Obsidian a nyní Arkane politikaření, snad prý i žalovatelné.
Blair dále lituje své bývalé kolegy z Human Head, že nemohli hru dokončit a vidět ji vydanou, ale to už pro nás není podstatné. Sami jsme v podcastech i článcích spekulovali o tom, že vývoj hry byl pozastaven a odebrán Human Head kvůli tomu, že žádná hra po několika letech neexistovala a Prey 2 bylo jenom technologické demo. Na konto informací od Jasona Blaira však není důvod s tímto konstruktem dále pracovat.
Prey 2 was a full game. And a crazy fun one. The team was small but you wouldn't have known it.
— Jason L Blair (@jasonlblair) June 1, 2013
O to více by mě ale zajímaly skutečné důvody, které Bethesdu vedly k tomu, že s Prey 2 udělala, co udělala. Rozpory mezi Bethesdou a tvůrci z Human Head tam určitě byly, ale to je příliš obecné. Byly finančního charakteru? Byla to nespokojenost s Bethesdy s vývojem projektu, jak zní vlastně oficiálně zveřejněný, ale příliš vágně znějící důvod? Byla to nespokojenost Human Head s přístupem Bethesdy? Příliš mnoho otázek, příliš málo jasných odpovědí.