zdroj:
tisková zpráva
Dnes vycházející časopis vám prázdniny zpestří kupříkladu dvěma tématickými články o tom, kdo jsou dnešní hráči a kdo tvoří redakci. Ve velkém preview se kolegové zaměřili na Medieval 2, posvítili si na filmový Silent Hill a otestovali karty AGEIA pro počítání fyziky ve hrách. Mezi recenzemi nechybí Titan Quest, DarkStar One, BF2: Armored Fury, Glory of the Roman Empire, OutRun 2006 (prý největší překvapení), Rise & Fall, Sensible Soccer, Table Tennis či předčasný Call of Juarez. V rozhovoru se David Hanáček alias In stal terčem otázek o češtinách pro Oblivion, Morrowind a obecně o úrovní amatérských překladatelů. A plná hra? Anglická verze průměrné 3D RTS No Man's Land z roku 2003.
-
Pokud už máte dopředu jasno a Prey jste si automaticky zařadili do kategorie ulítlých mimozemských stříleček (podčeleď „zabij, co se dá“), zpomalte ve svém hodnocení. Zbraně a likvidace nepřátel pochopitelně hrají hlavní roli. Ve štábu však mají plno pomocníků, kteří dotvářejí celkový dojem a dělají z titulu lehce potrhlou, občas hororovou a také trochu adventurní záležitost. Hlavním tahákem jsou pochopitelně avizované hrátky s gravitací. Už v demoverzi (najdete ji samozřejmě na DVD) tvůrci prezentovali rozmanité gravitační plošinky, spínače a podobné legrácky. V plné verzi jejich počet neustává. Připravte se na dlouhé chodníky s křižovatkami, po nichž budete pobíhat vzhůru nohama a zároveň zaměřovat nepřátele, kteří budou (viděno vašima očima) útočit zákeřně ze stropu. Nebo třeba z boku: fantazii se meze nekladou. V Prey padá základní taktika každé střílečky – vběhnutí do místnosti a letmé zkontrolování jejích rohů. Zde totiž mohou být nepřátelé naprosto všude! Nahoře na stropě, vlevo na zdi anebo vám v zádech – to když se objeví portál, z něhož vyskočí pár nepřátel... [více v recenzi Prey s hodnocením 84% v Doupěti]