Hratelnost by měla zůstat převážně stejná, i když tu a tam by chtěli vývojáři přeci jen zkusit něco nového, a tak by neměla být dvojka jen přeskinovanou jedničkou. Kolem prvního dílu by měly být nabaleny také blíže nespecifikové paralelní zápletky, které si odehrajeme ve dvojce. Navíc by to neměla být jen a pouze rubanice, ale pánové by do hry chtěli procpat i nějaké ty emoce.
Fandové a milovníci Hotline Miami ale pozor - po dvojce prý Hotline Miami končí. Kreativní duo Jonatan Söderström a Dennis Wedin už prý nechtěli dělat ani dvojku, ale nakonec převážily nové nápady do stávající šablony nad fungl novou značkou. “Bude to pro nás velké finále,” řekl Wedin na GDC v rozhovoru pro Joystiq. Možná je pak někdo k trojce přesvědčí, i když zatím to tak nevypadá. Truchlit ale zatím ještě nemusíme - ve dvojce se prý objeví v kratičké nehratelné roličce i hlavní hrdina jedničky a prý i hudba by měla působit povědomě, byť bude z velké části jiná.
Druhý díl se plánuje na PC, ale je prý pravděpodobné, že by hra mohla vyjít zároveň na PC i na PS Vita. Jedničku na Vitu portuje firma Abstraction a Söderström si spolupráci se Sony chválí, takže portu dvojky na soňácký handheld by nemuselo stát nic v cestě. Doufejme, že se pánové brzy vytasí alespoň s teaserem, abychom věděli na čem jsme. Po povedené jedničce bychom si nášup dali klidně, co nejdřív.