Ve hře se střetnou tři frakce válčící o kontrolu nad planetou Auraxis, Terran Republic, New Conglomerate a Vanu Sovereignty. Auraxis se skládá z kontinentů, které by v reálu nebyly moc velké, spíš by vydaly na ostrůvky, ale v herním světě jsou to giganti. Plocha osmi čtverečných kilometrů je pro akční řádění opravdu velká a jsou tomu přizpůsobeny i zbraně a bojové prostředky. Některé pušky dostřelí klidně kilometr a vlastně celá hratelnost by měla být uzpůsobená tomu, že se hraje na opravdu velkém pískovišti.
Druhým trumfem by pak ale měly být scénáře. Nemělo by nás čekat pouhé masivní válčení stejně silných stran. Kupříkladu je tu možnost, že se octnete v roli třicítky obránců, kteří mají ubránit stanici před dvěma stovkami útočníků. Takové scénáře prý vyžadují pečlivé plánování v taktice i v designu. Jednotlivé oblasti musely být analyzovány, zda jsou tvarem krajiny vhodné, zda mají obránci šanci nebo zda nebudou útočníci vbíhat do palebného pole, které z nich nadělá hromadu haše. Vždy ovšem půjde o to, jak pojmout celkovou taktiku: někdy vsadit na zařízení základny, jindy zase zkusit guerillovou válku. Dojde však i na klasické velké bitvy, třeba na velké základně, která se skládá z několika nádvoří, každé o velikosti mapy z Modern Warfare.
27. 10. 2011 11:51 | Téma | autor: Aleš Smutný |
Od online střílečky PlanetSide 2, která nedávno ohlásila, že bude používat free to play systém, si mnozí slibují oživení žánru, který tak trochu přešlapuje na místě ve stínu tradičních multiplayerových FPS... a mnozí v něm vidí jen nafouklou bublinu, která bude mít velké problémy. Ale tvůrci ze Sony Online Entertainment se rozhodně nebojí výzev, ostatně to se od nich i čeká. Nyní prozradili, že hra bude sázet na různé styly a samozřejmě velké, opravdu hodně velké mapy.