Mezi investory najdete Kleiner Perkins Caufield & Byers, NVDIA, Shasta Ventures nebo Occam Partners. To se ovšem projeví i na datu vydání, které se přesunuje z 4. června, který se zdál být šibeniční, na 25. června.
Otázkou je, zda za zpožděním je dodatečná investice do produkce více kusů hardwaru a nebo bylo zpoždění tak či tak neodvratné – tím spíše, že navíc musí Ouya řešit (výrobně jednoduché) předělání designu gamepadu, kterému se občas zasekávaly analogy do vnějšího krytu. Navíc ještě nebyly dodány všechny jednotky za podporu na Kickstarteru a hrozí, že by mohly přojít až s oficiální verzí, což by se donátorům asi nelíbilo.
Julie Uhrman, „tvář“ Ouya k tomu poznamenává: „Chceme mít jistotu, že budeme mít dost kusů, abychom uspokojili všechny brzké objednávky a že bude dost jednotek i na pultech obchodů. To, co děláme je obtížné. Bez debat. Budujeme novou herní konzoli, která má specifický hardware a software. Navíc vytváříme unikátní herní ekosystém. Přesvědčujeme herní vývojáře, aby na Ouya tvořili.“.
Právě snaha uspokojit poptávku prodejců je prý hlavní příčinou zpoždění. I tak má ale Ouya stále co dělat, aby přesvědčila pochybovače, kteří nevěří, že firma dokáže dodat včas a v dostatečné kvalitě slibovaný hardware za danou cenu. Jedno je ale jisté – s dalšími patnácti miliony to půjde mnohem, mnohem snáze.