Včerejší demoverzi multiplayerové týmové akce Enemy Territory: Quake Wars jsme pro vás dnes umístili lokálně (728 MB) a při této příležitosti vám přinášíme další informace o hře.
Autoři nedávno poprvé představili mapu Slipgate, odehrávající se zpočátku v africké vesnici na Sahaře. Prvním úkolem GDF je dostat dva tajné k ovládacím počítačům, z nichž se lze nabourat do červeného portálu. Za město pak přijede MCP (Mobile Construction Platform), které se Stroggové snaží ničit natolik, aby nemohlo jezdit, naopak snahou GDF je dostat vozidlo až k portálu. Jakmile jím projede, ocitnou se všichni hráči na úplně odlišné mapě v Antarktidě. Dalším cílem je ukotvit MCP a zamířit střelu, která posléze zničí štítový generátor a vpustí GDF do poslední fáze hry v interiérech věže Nexus. Jakmile se zde útočníci probojují koridory až obslužným lávkám, musí zde nastražit nálož a nechat věž vybuchnout. Hodí se podotknout, že mapa je opravdu rozsáhlá a že z Antarktidy lze portálem kdykoliv projít zpět do africké části.



Gamespot přinesl Q&A, ve kterém Brian Matt z Nerve Software popsal několik změn v jimi chystané X360 verzi:
- Kvůli nepřítomnosti dedikovaných serverů bude párování hráčů prováděno na základě vybrané mapy/módu a hra sama navrhne, kdo by měl hostovat server.
- Možnost tvořit s přáteli party a procházet mapy, módy i různými servery ve stejném složení týmu.
- Čtyři kampaně po třech mapách, v jejichž rámci se přenáší zkušenosti: body lze získat např. za stavbu obranných věží/plnění úkolů nebo kladení min, odměnou jsou spec. schopnosti jako rychlejší zaměřování s raketometem.
- Boti od Johna Deana (autora Fritz bota v Wolfenstein: ET) umí létat i řídit vozidla a dle rozkazů buďto sami plní úkoly nebo vás podporují.
- V současnosti Nerve s vývojem za PC verzí zaostávají, datum vydání Quake Wars pro X360 nemají, ale mluví o tvrdé práci v příštích měsících.
zdroj: Archiv
