Nové informace zapalují plamen zájmu o "Old-School RPG"
zdroj: tisková zpráva

Nové informace zapalují plamen zájmu o "Old-School RPG"

8. 10. 2012 13:37 | Téma | autor: Petr Poláček |

Jak v nás kolektivně (myslím redakci) vyvolala Kickstarter kampaň „Old School RPG“ od Toma Halla a Brandy Brathwaite spíše pochybnosti a mírnou skepsi, po druhém updatu už to s hrou začíná vypadat trošku lépe. Krátká povídka, představující Jamese Connellyho, hlavní postavu první hry, a Dariena Colea, hrdinu potenciální druhé hry, odhaluje střípky informací o herním universu.

Jde zejména o naznačený mix fantasy a sci-fi settingu, který by se měl promítnout i do nabídky povolání a herního konceptu obecně. V povídce padají zmínky o tom, že zaměstnanec fiktivní organizace Shaker může být v závislosti na práci (misi) čímkoli chce být – lidským bojovníkem, kyborgským psionikem… Pokud vám z toho napětím nevstávají vlasy na hlavě, pak je něco špatně na vaší straně, nebo nemáte rádi RPG, potažmo vám nevyhovuje podobné mixování fantasy a sci-fi.

Samozřejmě, pořád  jsou ony informace příliš zamlžené a rozstříštěné na to, aby člověk mohl nabýt určité jistoty a důvěry v tvůrce, která je třeba pro mě podstatná pro to, abych jim na Kickstarter projekt něco přispěl. Když budou ovšem pokračovat tímto způsobem a nakonec se tedy doberou ke zveřejnění konkrétních plánů, tak tím možná, možná ještě donutí moji šrajtofli, aby udělala pěkně široké a hlasité „AAAAAAA“ a vydala svůj obsah.

Do konce kampaně zbývá ještě dvacet sedm dní a zatím na hru lidé přispěli částkou přes 200 tisíc dolarů, což je jedna pětina cílového milionu dolarů. Za ten by vznikla první hra, ve které se v kůži Jamese Connellyho podíváte na The Bridge a planetu Antera. Kdyby se ale nějakým nedopatřením podařilo sebrat necelé dva miliony, tak vznikne druhá hra, která bude provázána s tou první a v roli Dariena Colea byste v ní zamířili na planetu Tenerus.

Podobné provázání je samozřejmě zajímavé, ale ve chvíli, kdy se zdá, že se stěží vybere první milion, tak mi přijde poněkud kontraproduktivní lákat lidi na druhou hru, která je podmíněna získáním ještě větší a méně reálné finanční částky. Kdyby se tvůrci soustředili na propagaci jednoho titulu, tak s tím druhým mohou přijít později a použít na něj třeba hypotetické tržby z prodeje již dokončené a vydané hry první. No, Kickstarter kampaň jsem nikdy nedělal, takže to s těmi radami nebudu přehánět. Každopádně, výše uvedenými novými informacemi ve mně Hall a Brathwaite přeci jenom zažehli plamének zájmu….konečně.

Nejnovější články