
Předělávka hry podle něj obsáhne i lepší textury zvlášť v těch místech, kde se v původní verzi slévaly. Podstatně čitelnější by měl být také text zobrazovaný během hraní. Majitelé původní verze si budou moci přesunout své uložené pozice z PSP a to všechno snad bude platit i pro chystané předělávky Metal Gear Solid 2 a třetího dílu do 1080p HD, samozřejmě s podporou PlayStation Vita - to všechno pod názvem Metal Gear Solid HD Collection vyjde v listopadu pro PlayStation 3.
Spekuluje se také o tom, že předělávka Metal Gear Solid 3 bude zbrusu nově namluvená. To alespoň naznačila Kojima zpráva na Twitteru. "Dnes probíhá přetáčení MGS HD (MGS3), všichni dabéři z MGS jsou tu už od rána," napsal Kojima o víkendu. Jak ale upozornil server IGN, dost možná tím má na mysli jen japonskou verzi hry a ta anglická by tedy stále mohla obsáhnout původní audio.
Kojima v rozhovoru na PlayStationu Blogu také vychválil svůj nedávno představený engine Fox, na němž mají běžet jeho příští multiplatformní projekty. "Momentálně to není engine, který by nějakou konkrétní vlastností zvlášť vystupoval z nabídky na trhu, na tom teprve budeme pracovat."