Nejpodstatnější bude progresivní interaktivita veškerého obsahu. Podle toho, jako volby učiníte a jakými cestami se vydáte, bude hra procedurálně vytvářet další příběh. Obsah hry se bude konstantně měnit, dynamicky vyvíjet a hlavně na vás nepočká. Každé NPC bude mít svou agendu a pokud určený čas strávíte nějakou jinou činností, prostě změní polohu nebo třeba umře a hra bude zase jiná, než kdybyste jej vyzpovídali.
Hlavní složkou Kingsport Cases bude primárně a především horor. Nejzajímavějším prvkem titulu je však výše popsaný systém, který nabízí hře obrovskou znovuhratelnost. Momentálně se tenhle nezávislý titul chystá prezentovat v květnu demem, v říjnu vstoupí do betatestu a plné verze bychom se měli dočkat v lednu příštího roku. Aby se tak stalo, tvůrci se uchází o vaši přízeň i na Steam Greenlight a v květnu to zkusí na Kickstarteru.