GDS 2014: Jakub Hussar - Práce s nulovým rozpočtem
zdroj: tisková zpráva

GDS 2014: Jakub Hussar - Práce s nulovým rozpočtem

30. 12. 2014 19:27 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Vývojářská konference Game Developers Session patří už několik let k vrcholům roku z pohledu hráčů a vývojářů a nejinak tomu bylo i letos. Stejně jako loni a předloni jsme proto nemohli na akci chybět s naší kamerou a ve spolupráci se sdružením České hry, které GDS organizuje, jsme pořídili záznamy přednášek. Budeme je na Games.cz postupně vydávat v následujících týdnech, a protože více než polovina z nich byla v angličtině, opatříme je pro vás i českými titulky. Vše ale vykopneme přednáškou českou. Postaral se o ní hlavní autor karetní hry Coraabia Jakub Hussar ze studia ARK8, který barvitě popisuje, jak udělat hru s nulovým rozpočtem.

Je možné vytvořit rozmáchlou karetní hru bez peněz? Jak se žije herním vývojářům bez výplaty? Kde přesně leží hranice mezi nezávislou tvorbou a koníčkem? Na to všechno Jakub v přednášce odpovídá a nabízí skutečně zajímavé postřehy, které lze vztáhnout i na jiné oblasti, než jen na vývoj her.

zdroj: Archiv

JAKUB HUSSAR (ARK8)

Jakub Hussar je filmový režisér a herní vývojář, zakladatel Trinity Pictures a herního studia ARK8. Na poli PC a karetních her se pohybuje od roku 1996. Je autorem MMO karetní hry Coraabia, své volné chvíle věnuje comicsům, žánru science fiction a skládání hudby.

Na závěr připomínáme, že všechny dosud vydané přednášky z GDS 2014 najdete ukryté pod tímto tagem nebo na tomto Youtube kanálu.

Nejnovější články