GDS 2014: Agnieszka Szóstak - Hodný, zlý a PR
zdroj: tisková zpráva

GDS 2014: Agnieszka Szóstak - Hodný, zlý a PR

11. 1. 2015 14:00 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Jednou z nejsledovanějších přednášek během GDS 2014 byl příspěvek bývalé PR manažerky CD Projektu RED Agnieszky Szóstakové. Před časem si založila vlastní PR agenturu a soustředí se na spolupráci s menšími studii. Právě jim se pak během své přednášky rozhodla poradit a vysvětlit jemné nuance PR práce. Od obyčejného posílání tiskovek až po triky na zvýšení šance na publikování, řešení vztahů s novináři nebo domlouvání exkluzivit.

Agnieszka si přitom necucá informace z prstu. Vedle dlouholeté praxe vychází i z průzkumu, který si udělala mezi více než stovkou novinářů z celého světa, a s některými výsledky vás právě během své přednášky seznámí. Pokud tedy děláte hru a přemýšlíte jak prorazit, může vám následující přednáška přinést mnoho zajímavých informací. No a pokud hru neděláte, tak se alespoň dozvíte, jak funguje herní PR v praxi...

Video je v angličtině, opatřili jsme jej ale pro vás českými titulky (zapnete je ikonou v pravém dolním rohu).

 

Agnieszka Szóstak

Agnieszka pracuje v herním průmyslu skoro věčnost, nicméně první kontakt byl spíše neformální. Pracovala jako editorka Adventure Zone a přispěvatelka pro CD Action. Po mnoho let PR specialista v CD Projekt RED, zodpovědná za kampaň Witchera a Cyberpunk 2077. Nyní řídí vlastní PR společnost a pomáhá indie vývojářům co nejvíce rozšířit povědomí o jejich úžasné hře.

Na závěr připomínáme, že všechny dosud vydané přednášky z GDS 2014 najdete ukryté pod tímto tagem nebo na tomto Youtube kanálu.

Nejnovější články