Seven Dragon Saga vychází z pravidel připraveného stejnojmenného stolního RPG. Ve hře si budeme moci poskládat partu šesti vyvolených dobrodruhů, takzvaných Touched, vyvolených císaře, a s nimi se pak pokusit o další z řady záchran světa. Hrdinové to ovšem při oné záchraně nebudou mít vůbec jednoduché – při tvorbě kpostavy dostane každý z nich speciální, osobní úkol. Ty se v průběhu hraní mohou lišit od celkového cíle snažení jejich družinky. Je jen na hráčích, aby dokázali vhodně vybalancovat upřednostnění cílů party nad zájmy jednotlivých hrdinů a zároveň zajistili, že všichni členové party budou jakž takž spokojení.
Základní prvky hry jsou již údajně hotové, nyní je třeba je přetvořit v plnohodnotný titul. Jedním z nejzajímavějších prvků, které chtějí autoři z TSI implementovat, je přenositelnost postav mezi jednotlivými tituly, které používají stejný systém. V praxi to znamená, že bychom si v budoucnu mohli v jedné hře vypiplat postavu a tu pak použít i v jiné hře, která stojí na stejném základu. Docela zajímavá myšlenka, co říkáte? První takovou vlaštovkou by měl být právě Seven Dragon Saga a Torment: Tides of Numenera z dílen inXile Entertainment.
Pokud tedy máte slabost pro klasická RPG tohoto střihu, zabrouzdejte na kickstarterové stránky projektu – autoři žádají o 450 tisíc dolarů, přičemž kopii hry si lze zajistit již příspěvkem v hodnotě 25 dolarů. Plnou verzi hry však nespatříme dříve, než v roce 2016 na Win PC, Macu a Linuxu.