Epic dal volně k dispozici assety Paragonu v hodnotě 12 milionů dolarů

Windows

- Téma autor: Adam Homola Komentáře: 0

Zdá se, že Paragon neřekl v únoru své poslední slovo. Právě před více jak měsícem oznámili vývojáři z Epicu záměr s touhle neúspěšnou MOBA hrou skoncovat a servery jednoduše zavřít. Paradoxně se teď, po své smrti, může alespoň část Paragonu dostat k mnohem většímu počtu hráčů, než jak se to podařilo samotné hře. Epic totiž v rámci Unreal Engine 4 zveřejnil hromadu assetů ze hry, úplně zadarmo.

Konkrétně jde o dvě desítky postav se všemi příslušnými skiny, texturami, animacemi, efekty, a dokonce i dialogy a zvuky. Vedle dvaceti postav je pak k mání i přes 1500 assetů z prostředí obou herních map: Agora i Monolith.

V rámci Unreal Engine Marketplace je tak nyní všechno dostupné vývojářům používajícím Unreal Engine 4 zadarmo, bez jakýchkoliv háčků a poplatků. Podle Epicu přesahuje hodnota všech assetů dvanáct milionů dolarů a touhle štědrou nabídkou to ještě nekončí.

Během jara i léta chtějí tvůrci zveřejnit další herní assety z Paragonu, opět zadarmo a opět prý v hodnotě několika dalších milionů dolarů. Součástí první várky assetů je i ukázková mapa, na které můžete se všemi dostupnými materiály blbnout a zkoušet co vás napadne.

Jestliže byste se do toho chtěli skutečně pustit, měli byste nejdřív začít s postavou Shinbi. Právě ta totiž obsahuje animační plány, od kterých se můžete odrazit a využít je i pro animace ostatních postav, jak nabádají vývojáři na webu. Stránky s assety najdete tady.

Paragon tak sice nebyl žádná pecka, nedokázal k sobě hráče nalákat a ani je pak udržet, ale jakkoliv byla hra na pouhé pokrčení rameny, vstřícný krok Epicu směrem k vývojářské komunitě je na smeknutí klobouku. Amatérští i profesionální tvůrci mohou zkoušet

Tagy: online tým akční sci-fi fantasy multiplayer kooperace first person taktická MOBA

Zdroje: Unreal Engine

Novinky na Alza.cz

Poslední komentáře

celkem 0

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Siwtch, 3DS, DS, PS Vita, Android a iOS. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i pravidelné testy a novinky z oblasti hardwaru, podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Kingdom Come: Deliverance, Red Dead Redemption, Call of Duty, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield, nebo FIFA.