zdroj:
tisková zpráva
Podle jeho slov se v uplynulých pěti letech podílel na vývoji Half-Life 2 téměř každý člověk ve Valve. Nyní, když je hra už hotova, si tedy vývojáři užívají zaslouženého odpočinku, aby nabrali energii do další práce. Ať už bude příští velký projekt Valve cokoliv, jisté je, že tato hra poběží na Source enginu, který je nyní pro firmu velkým esem v rukávu. Stejnou technologii mimochodem využije i Vampire: The Masquarade - Bloodlines od Troiky a Activisionu a dá se předpokládat, že brzy engine licencují i další vývojáři. Valve se tomu rozhodně nebrání.
Jak jistě víte, klasický multiplayer bude v HL2 suplovat Counter-Strike: Source, pro který mimochodem nyní vyšel přes Steam i nový update, opravující některé nedostatky původní verze. Lombardi dále přislíbil, že by již brzy měly vyjít také editační nástroje pro tvůrce modů a levelů, přesné datum uvolnění tohoto Source SDK ale zatím stanoveno nebylo. Více informací jsme se bohužel nedozvěděli ani o oficiálně potvrzeném Day of Defeat Source, který by měl být předělávkou oblíbeného modu pro nový engine. Zda tedy nakonec vyjde i samostatně jako originální Day of Defeat, zatím není jasné.
V rozhovoru na HomeLanu se dále stočila řeč samozřejmě i na téma možného filmu podle Half-Life 2. Doug Lombardi potvrdil, že jistá jednání o takovém projektu už s hollywoodskými producenty probíhala, nicméně, když od nich Valve slyšeli návrhy typu: "A pak se Gordon zamiluje ... ", tak se raději rychle vrátili zpátky do svého domovského Seattlu. Poslední poznámku pak věnujeme projektu Team Fortress 2, který prý ještě rozhodně není mrtvou věcí. Podle Lombardiho se vývojáři prostě po jeho původním oznámení pro technologii HL1 rozhodli, že bude přece jen lepší využít v tomto případě už rovnou Source. Team Fortress 2 je tedy stále ve vývoji a více bychom o něm měli slyšet již velmi brzy, konkrétně po vydání Half-Life 2 (polovina listopadu).
20. 10. 2004 14:14 | Téma | autor: Redakce Games.cz |
Očekávaná akce Half-Life 2 je konečně oficiálně dokončena a abychom vám těch pár posledních týdnů do jejího vydání trochu zkrátili, vybrali jsme několik zajímavostí z rozhovoru s Dougem Lombardim, marketingovým ředitelem Valve.
zdroj: HomeLan