Právě proto asi nepřekvapí, že otázky na hru samotnou tvoří spíše menší porci celé baterie. Přesto však z debaty vyplynulo, že uvnitř DayZ časem dojde na základny (včetně podzemních), barikády či helikoptéry – tyto by však měly být zaměřeny na náročnou kooperaci většího počtu hráčů. Předtím dojde i na vozidla či ragdolovou fyziku postav. Leccos se však zjevně ještě změní i na dalších polích, jelikož hra je pouze z 20 % v té fázi, jakou by Hall rád vidět. A na některé z šílených vizí, jako neohraničenou, donekonečna generovanou krajinu, prý zřejmě nedojde vůbec nikdy.
Valná většina debaty je však zaměřena spíše na Hallovu osobu a její názory i zážitky. Možná si pamatujete, že Hall loni slezl (a předtím tedy i vylezl) Mt. Everest. Co už možná nevíte je, že nejnechutnější věc, kterou kdy pil, byla jeho vlastní moč (během výcviku), že by chtěl letět do vesmíru i slézt horu K2.
Zajímavě zní nejenom budoucí plány na sebevraždu, ale i plány ohledně herního byznysu – namísto dalšího působení spolu s Bohemia Interactive by Hall prý raději založil vlastní studio, jež by se zaměřovalo na menší a originálnější hry nejen jeho, ale i dalších spolupracovníků. Jeho vysněným herním designem je pak nekompromisní virtuální survivalový simulátor.
Krom jeho vlastních zážitků mu pro jeho tvorbu v DayZ i později stojí inspirací především další fanouškovské modifikace, například survivalové módy pro TES: Skyrim, ale třebas i přístup CCP k vývoji svých onlinovek (zřejmě zdejší user-generated gameplay). Lidi z CCP má údajně tak rád, že jejich parties patří mezi jediné události, kdy si přihne. Paradoxem tvorby simulace přežití ve světě po zombie apokalypse pak rozhodně je, že Hallovým nejméně oblíbeným prvkem DayZ jsou právě zombíci...
Jinými slovy, je to frajer! Pro celou debatu AMA (Ask Me Anything) na Redditu, v níž se dále můžete dočíst třebas i návrhů fanouška na cestu do zahraničí ("Tip: Don't go to Greece"), klikejte sem.