Dean Hall se loučí a jeho nástupce představuje budoucnost DayZ
zdroj: tisková zpráva

Dean Hall se loučí a jeho nástupce představuje budoucnost DayZ

17. 12. 2014 11:41 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Šestnáctého prosince uplynul rok od spuštění early access verze DayZ a tvůrčí tým se při té příležitosti ohlíží za dosavadním průběhem vývoje, ale zároveň naznačuje, co hráče čeká v příštím roce. Ohlížení má podobu pětiminutového videa, které je prodchnuté nostalgickou náladou, k níž samozřejmě napomáhá i použitá hudba a loučení Deana Halla, který z Bohemky odchází do svého vlastního studia

Hallovu vůdčí pozici přebírá David Durčák, jeden ze zakladatelů slovenského Cauldronu (nyní součást Bohemky), který se vyjádřil hlavně k dalšímu vývoji DayZ. "Nejprve bych rád poděkoval Deanu Hallovi za vedení týmu v uplynulých dvou letech a přeji mu hodně štěstí v novém studiu. Růst DayZ týmu za poslední rok byl pro úspěch hry klíčový. S ostatními členy týmu doufáme, že v budoucím roce zvládneme vytvořit víc obsahu a prohloubíme zážitek z hraní DayZ," dušuje se Durčák.

Na webu pod vyjádřením si můžete i přečíst i jízdní řád vývoje. V první čtvrtině roku proto čekejte vozidla, nemoci, novou AI nakažených a třeba i vylepšené vaření. V dalším čtvrtletí dojde k vylepšení systému vozidel, zvířeny, která bude mít životní cyklus a stádní chování. Dále dojde ke změně UI a přidány budou dynamické eventy. V druhé polovině roku si pak můžete brousit zuby na pasti, tvorbu barikád, létající dopravní prostředky, konzolový prototyp, zvířecí společníky a nakonec snad i přechod do bety.

Detailněji se o celém jízdním řádu rozepsal Petr v tomto článku. Samozřejmě stále platí jeho konstatování, že plány jsou hezké, ale ještě aby se týmu podařilo je naplnit.

zdroj: Vlastní

Smarty.cz

Nejnovější články